Forum and Costume Controls

FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups  medals.php?sid=3a2ba5b7a45bd8ab18b09a8890e221a5Medals   RegisterRegister   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in

REMINDER: Do not change your e-mail address yourself. Please read this first for why.

Events, tidligere medlemmer og regler?

Post new topic   Reply to topic    Rebel Legion Forum Index -> Rebel Bases Europe -> Nordic Base - Wampa's Cave
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Ulrich ()
Active Legion Member

Medals: None

PostPosted: Mon Oct 09, 2017 9:09 am    Post subject: Events, tidligere medlemmer og regler? Reply with quote

Hej alle

Jeg har nogle spørgsmål.

Der er som bekendt kørt en sag i DG, som har fået en afgørelse. Det betyder nu at nogle event er aflyst også alligevel ikke.

Men jeg kan også se jeg er blevet inviteret af det tidligere medlem til et event han står for i en anden forening.

Jeg har forholdt mig neutralt til sagen og det havde jeg tænkt mig at forsætte med.

Men jeg har brug for nogle klare retningslinjer ift. Hvor NB står og hvordan vil skal forholde os?

Jeg er med på kostumet er mit eget, så jeg kan i bund og grund gøre hvad jeg lyster.

Men vil gerne holde mig indenfor reglerne.

Så eh...

HJÆLP Razz
Lora Skywalker ()
Detachment XO
Detachment XO

PostPosted: Mon Oct 09, 2017 7:39 pm    Post subject: Reply with quote

Det er lidt af en gråzone, da det tidligere medlem egentligt ikke har ret til at trække arrangementet/arrangementerne væk fra DG/NB regi, men alligevel har gjort det.

Jeg tror ikke vi som forening kan støtte op om den slags adfærd.

Personligt får jeg ingen invitationer, men ville også blive meget overrasket hvis jeg gjorde. Rolling Eyes

Detachment website: http://www.senate.rebellegion.com/
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Mara Skywalker (Anna)
Active Legion Member

PostPosted: Mon Oct 09, 2017 8:55 pm    Post subject: Reply with quote

Så er det på tide at kaste den smule lys over sagen, som jeg kan. Interne 501st anliggende kan ikke som sådan diskuteres her, men I skal alligevel lige have en form for update.

Der har været høring i DG og Jesper har fået en dom på 2 års suspension. Det betyder, at han ikke kan troope i DG/NB regi.

Der har desværre efterfølgende været noget hurlumhej med troops der blev aflyst og gjort privat. Her er det vigtigt at slå fast, at troops der har været slået op som DG/NB troops, ikke bare må fjernes og gøres private. Heller ikke selvom det er med de samme deltagere.

Bibliotekseventet i Ballerup var sådan et tilfælde, men DGs council arbejder på højtryk på at få stablet DG/NB medlemmer på benene, så troopet kan fortsætte i vores regi.

Hvis Jesper de næste to år laver private troops, kan I selvfølgelig deltage i disse i det omfang I har tid og lyst - men de vil aldrig kunne tælle som NB troops, og vil ikke kunne bruges i census.

Det er også vigtigt, at I, hvis I står som EC på et officielt event, ikke lader Jesper deltage.

Ligeledes har der været en sag med Dan, hvor der er indgået aftale om, at Dan har fået 6 mdr suspension og 6 mdr probation. Det betyder altså, at det næste halve år, gælder præcis de samme regler for Dan, som ovenfor nævnt omkring Jesper.

Jeg håber det opklarer lidt Smile

Mynocks deliver Babies
Back to top
Ulrich ()
Active Legion Member

PostPosted: Tue Oct 10, 2017 8:44 am    Post subject: Reply with quote

Tak for svar:)

Skulle bare lige have styr på tingene ift fremtidige events:)

Det med Ballerup har jeg blandet udenom:) Ole har spurgt til et event D.16 December som jeg har sagt ja til:)

Tak for hurtigt svar, glæder mig til at troope med jer igen:)
Lora Skywalker ()
Detachment XO
Detachment XO

PostPosted: Wed Oct 11, 2017 6:31 pm    Post subject: Reply with quote

I lige måde. Smile

Detachment website: http://www.senate.rebellegion.com/
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Rebel Legion Forum Index -> Rebel Bases Europe -> Nordic Base - Wampa's Cave All times are GMT
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot post calendar events in this forum
The Rebel Legion is a worldwide Star Wars costuming organization comprised of and operated by Star Wars fans. While not sponsored by Lucasfilm Ltd., it is Lucasfilm's preferred volunteer Rebel costuming group. Star Wars, its characters, costumes, and all associated items are the intellectual property of Lucasfilm. © 2019 Lucasfilm Ltd. & ™ All rights reserved. Used under authorization.